Handelsbetingelser

De følgende salgs- og leveringsbetingelser gælder for varer solgt gennem Nosewise webshop.

Produktdokumentation

Du kan finde produktdokumentation og beskrivelser for hvert produkt her på hjemmesiden.

Kaffen sælges som hele bønner, filter, pods eller kapsler og er pakket i beskyttende atmosfære. Alle varer forsendes i forsvarlig emballage.

Forsendelse

Forsendelse sker med PostNord, BING, GLS og i specielle tilfælde af Nosewise. Leveringstiden afhænger af modtagers destination samt valgte leveringsmetode. Vi afsender minimum 2 gange om ugen afhængig af ordre tilgang.

Risiko

Riskoen for varerne overgår til dig som køber fra varen er afleveret til leverandøren. Vi anbefaler derfor at du vælger en forsendelsestype med tracking hvor det er muligt.

Retur og fortrydelsesret

Fødevarer tages ikke retur, herunder kaffe. Andre varer tages retur indtil 14 dage efter modtagelsen.

Såfremt varerne er intakte, uåbnede og i original emballage tilbagebetales det fulde beløb. Er varen brugt bliver en eventuel værdiforringelse fratrukket efter vores vurdering. Du er som kunde ansvarlig for de omkostninger som vil være forbundet med at sende varen retur.

Køber skal give besked om fortrydelse inden for 14 dage efter varens modtagelse, og herefter skal varen senest returneres til Nosewise senest 14 dage efter. Nosewise foretager tilbagebetaling af købsbeløbet til kunden senest 14 dage efter, at vi har modtaget meddelelse om fortrydelse. Dog efter, at man har modtaget varen retur eller har modtaget bevis for, at kunden har sendt varen retur fx en postkvittering.

Nosewise
Vestervej 35 B
4960 Holeby

Betaling

Det er muligt at betale med Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Eurocard, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betalingen hæves fra din konto ved afsendelse af varen. Betaling sker via www.epay.dk og SSL forbindelse, for at sikre dine transaktioner.

Nosewise tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure.

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse sales@nosewise.dk.